Powered By Blogger

niedziela, 13 lutego 2011

FOTO-SNAJPER

Obiecałem, że napiszę o foto-snajperze do aparaty Zenit.
Kiedyś wpadł mi w ręce lekko zdezelowany zestaw: teleobiektyw 300 i rękojeść do niego.
Zestaw ten przystosowany był do specjalnego modelu Zenita, który miał dodatkowy spust migawki od spodu aparatu. Ja miałem standartowedo Zenita TTL. Szukałem aparatu z dolnym spustem, ale nie znalazłem (oczywiście w odpowiedniej cenie). Postanowiłem przystosować swoją TTLkę. Rozebrałem spód aparatu i okazało sie to całkiem proste. Odpowiednia dźwigienka, tuleja centrująca aparat w rękojeści, i działa.
Zrobiłem sporo zdjęć tym zestawem. Większość jest jednak w negatywach. Planuję zrobić jakiś instrument do skanowania tychże.
Teraz kilka zdjęć z teleobiektywem.
Dołożę ciekawe zdjęcia jak zeskanuję wszystkie negatywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz